2008-01-21

En lyckad tillställning!

I fredags (18/1) arrangerade Agent Interactive ett affiliate event i Las Vegas anda. Platsen var Porslinsfabriken i Stockholm. Ett mycket bra arrangemang i min mening.

Bra motagande redan från början med en välkomstdrink och en massa intressanta människor.

Till min stora glädje så hade de en överraskning i form av en pokerturnering. Jag gillar verkligen poker så detta var en bonus.

Men innan poker drog igång så presenterade sig Agent Interactives personal för oss och berättade kort om företaget. Sedan gjorde Anton Johansson en presentation av affiliate-forum.se. Och den sista godbiten var när vi lite tips om hur vi skulle kunna tjäna mer pengar på affiliate- annonseringen. Jag ska definitivt prova en del av de förslag som presenterades.

Maten var utmärkt och förfriskningar serverades generöst.

Pokerturneringen gick det sisådär. Jag spelade verkligen tight och tog mig till finalbordet. Eftersom jag var oerhört shortstacked så gick jag all-in på första handen och ledde den, med två par, till sista kortet visade sig vara ett klöver ock konkurrenten till vänster om mig fick färg. Då var det bara att lämna bordet.

Men kvällen fortsatte lika bra som den startade. Tack så mycket för detta och jag hoppas att det blir fler gånger!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan inte klaga, vann ju hela turneringen. ;)