2008-02-18

Lanserar VM-2010.se

Igår lanserade jag mitt senaste projekt. Det är en sajt som handlar om Fotbolls-VM 2010 i Sydafrika.

Jag har det otroliga förmånen att samarbeta med Andreas som är sportjournalist och som arbetat som skribent på en relativt känd fotbollssajt. Och dessutom har jag turen att arbeta med Maria som bor nere i Sydafrika. Det är inte många medier som har en reporter på plats hela vägen fram till VM:et om ca 2 år.

Dessutom kommer det att ansluta sig några fler skribenter under våren som också arbetat på en relativt känd fotbollssajt.

Under våren kommer jag att arbeta med att utveckla sajten för att göra den interaktiv. Jag vill att besökaren ska ha massor med möjlighet att känna sig delaktig i VM-2010.se.

Men nu kan du läsa nyheter från VM och dessa kval. Vad skulle du vilja se att fanns på den ultimata fotbollssajten?

Inga kommentarer: