2008-04-23

Avdragslexikon

Jag hittades nyss en tävling som jag verkligen känner att jag måste delta i. Det är en tävling som arrangeras av Andreas Bard tillsammans med Avdragslexikon.se.

Det går ut på att jag ska länka till dessa båda sajter (som jag gjort ovan) samt att motivera varför just du ska vinna avdragslexikonet. När du bloggat om detta så ska kontakta Andreas och berätta var han kan hitta bloggposten. Mer om tävlingen kan du läsa här.

Varför ska jag vinna boken?
Jag har ett väldigt stort behov av den. Detta är första gången jag deklarerar och då mitt företag börjar ta fart så är det mycket mer regler kring bokföringen som jag behöver hålla reda på.

Jag har inte råd med någon revisor (eller motsvarande). *snyfthistorian*

Dessutom behöver jag fler schyssta böcker som fyller ut min bokhylla på kontoret. En välfylld bokhylla kan göra ett bättre intryck när jag besök av kunder än en halvtom.

Detta är varför jag ska vinna.

P.S.
Om det är en bra bok så lär jag nämna den i en massa blogginlägg
D.S.

Inga kommentarer: