2009-07-21

100:e gången

Detta är mitt 100:e inlägg i denna blogg. Kul att nå denna milstolpe, nu kan jag se fram emot 200 :)

Denna bloggen har även var även varit med sedan 2007, så den är ca 2 år gammal.

Utöver Levlivet.nu så denna nog en av mina äldsta sajter.

Men nog om det förgångna, mer fokus på nutid & framtid.

Jag har inte varit speciellt aktiv på denna blogg på sistone, dels beror det på att jag skrivit en del på SuperAndy & VM-nyheter och dels för att jag inte har haft så mycket att säga om att starta eget. Jag har ägnat en hel del tid åt att producera stödsajter och det tror jag ingen tycker är speciellt utvecklande att läsa om.

Men det börjar bli dags att ta nästa steg i min företagsutveckling. Mer fokus på kvalitet än tidigare och även att bli mer professionell. Målet är att börja arbeta med mitt företag på halvtid efter 31 januari 2010 då mitt vikariat som coach tar slut.

Det är möjligt att jag inte hittar någon halvtidstjänst och då kanske det blir företaget på heltid.

På fredag går jag på semester (i 3 veckor) och då har jag för avsikt att planera för den närmaste tiden. Vad ska jag göra just nu, vad ska bli klart under hösten och vad ska vara förberett för min halvtidstjänst som egen företagare?

Efter årsskiftet så ska det bli väldigt intressant att utvärdera 2009 och se över mitt nätverk, mina intäkter och mina utgifter. Vad var bra och vad var dåligt? Vad är värt att fortsätta att utveckla och vad hamnar i skuggan eller rent av säljas?

1 kommentar:

Jonny Elofsson sa...

Spännande tider väntar. Lycka till Anders, jag är säker på att det kommer gå vägen på alla sätt och vis!