2008-05-10

Ett steg i karriären

Nu har det gått nästan 2 veckor sedan mitt senaste inlägg och det finns en anledning till detta.

I måndags började jag anställning som Internetmarknadsförare på Constant. Detta innnebär att jag kommer att ta en paus från detta i mitt eget företagande (dock kommer jag att fortsätta att arbeta med min egna sajter).
Det jag arbetar främst med är Sökmotormarknadsföring men även Sökmotoroptimering.

Den närmaste tiden kommer jag att arbeta lite "dubbelt" då jag har åtaganden gentemot mina nuvarande kunder som jag ska genomföra. Men detta kommer inte att vara något större bekymmer eftersom det inte blir någon direkt skillnad i arbetstid gentemot när jag enbart arbetade med mitt företag.

Det har varit en lärorik första vecka och jag ser fram emot nästa veckas uppgifter. Företaget har en spännande framtid för sig och jag är glad att jag bestämde mig att arbeta för Constant.

Inga kommentarer: