2008-08-11

Min första SEO-Sunday

Igår deltog jag för första gången i SEO-Sunday. Seo-sunday handlar om att kunna lägga upp en sajt under det dygnet och vi är ett gäng som gör detta.

Deltagandet varierar från vecka till vecka och jag ångrar att jag inte deltagit tidigare. Det är ett bra sätt att sporra sig att sätta igång samt att det blir en del länkkärlek sinsemellan.

Jag själv gjorde en sajt om viktminskning, närmare bestämt min egen. Jag tycker att det börjar bli dags att ändra min livsstil för att kunna må bättre.

Andreas Bard inriktade sig på det ekonomiska då hade skapade en sajt om banktips och en om studentekonomi. Ted Forsblad är vårt nya fotbollsorakel, där han berättar om det senaste.

Mattias Nyberg publicerade en e-butik där du kan köpa datorer, medan Niclas Strindell har lagt upp en sajt med e-nyheter samt ett webbhotell med Joomla förinstallerat.

Simon Sundén kör Late night seo, Stefan Nilsson informerar om kondylom. Markus Jalmerot berättar om att restauranglokaler uthyres och Anton Malmberg om Dalmatien som ligger i Kroatien.

Jag hoppas att jag kan delta även nu kommande söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant läsning! Vi lägger upp en länk till er på vår hemsida.