2009-10-17

Bättre sent än aldrig

Jag berättade nyligen i min andra blogg Superandy om att jag äntligen kommit igång med Affiliate-SM, dock en månad efter att startskottet gått samt att nu är redan 1/4 av tävlingen redan avklarad.

Vad innebär det att vara igång så sent då? Förutom att de övriga tävlande har lyckas genererat sales så innebär det även att det är 1 månad mindre tid att ranka mina sajter. Jag kan inte ta det lugnt och arbeta metodiskt med mina sajter, jag behöver chansa lite mer för att de ska hinna med att leverera sales.

Spännande ska det då bli att se mina sajter personvåg, ångstrykjärn & elvispar hur mycket jag kan "pressa" på och inte hamna i ett filter. Min förhoppning är att sajternas starka nischning samt att det inte är allt för hård konkurrens ska göra det möjligt att få snabba resultat. Då vill jag se mina juicepressar & min citruspress ligga åtminstone topp 5.

Sedan är naturligtvis julen en väldigt intressant tid också...får se om jag kommer att jobba med någon sajt tills dess.

Ska bli kul att se hur det hela utvecklas, en tid att pröva annat än det jag brukar göra :)

Inga kommentarer: